preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac

Login
Tražilica
Od vrtića, do srednje

 

Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca

Dobitnici smo priznanja "Vitez tolerancije"

O našem gradu

 

  

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Plan i program za OŠ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2015.

Ukupno: 57557
Školski preventivni program

 PROCJENA STANJA I POTREBA ŠKOLE:

U Centru se provodi odgoj, obrazovanje i rehabilitacija za učenike s teškoćama u učenju i razvoju, u programu OŠ i SŠ. Obrazovni sadržaji i rehabilitacijske aktivnosti prilagođavaju se kako individualnim sposobnostima i mogućnostima, utjecajnim teškoćama kod učenika, tako i potrebama razrednih odjela (RO) i odgojno obrazovnih skupina (OOS).

S obzirom na različite vrste primarnih i utjecajnih teškoća, specifične uvjete rasta i razvoja učenika, preventivne aktivnosti različite vrste i razine paralelno se primjenjuju s odgojno - obrazovnim i rehabilitacijskim postupcima. 

Opća prevencija provodi se kroz posebno prilagođene sadržaje zdravstvenog i građanskog odgoja, aktivnosti na satovima razrednog odjela, program prevencije grada Karlovca, projekte suradnje s redovnim OŠ i SŠ grada Karlovca i suradnju sa službama podrške (zdravstvena i socijalna skrb, odjel za maloljetničku delinkvenciju PU Karlovac).

Potrebe za selektivnom i indiciranom prevencijom proizlaze iz postojanja niza rizičnih činitelja i njihovog značajnog utjecaja na rast i prilagodbu učenika s teškoćama u učenju i razvoju. Centar planira realizaciju niza programskih aktivnosti i sadržaja u svrhu ublažavanja nepovoljnih činitelja i poticanja i jačanja zaštitnih činitelja razvoja i prilagodbe učenika.

Rizični činitelji:

Specifični uvjeti rasta i razvoja (na razini djeteta,  socijalno ekonomski status obitelji),
Specifičnosti kognitivnog razvoja,  procesa učenja i usvajanja znanja, vještina i navika,
Poteškoće u rješavanju različitih situacija (vršnjački odnosi, igre, promjene u doživljavanju i ponašanju).

Zaštitni činitelji:

Razvoj suradnje svih uključenih u odgojno obrazovni proces (učenik, roditelji, vršnjačke skupine, djelatnici edu. reh. profila i srodnih struka),
Mogućnost interdisciplinarnog, timskog pristupa učenika, razrednom odjelu i obitelji,
Kontinuirano praćenje i provedba širokog spektra rehabilitacijskih i preventivnih aktivnosti u funkciji poticanja učenja, razvoja i prilagodbe učenika s teškoćama.

CILJEVI PROGRAMA ŠKOLE :

Stjecanje i očuvanje osobnih i socijalnih kompetencija prema individualnim sposobnostima i mogućnostima učenika tijekom školovanja,
Usvajanje osnovnih znanja, vještina i navika o zdravlju, ophođenju, suradnji svih članova školske zajednice,
Poticanje i podrška u zadovoljavanju potreba za ljubavlju i pripadanjem, zabavom, slobodom, kreativnošću i samopoštovanjem.

AKTIVNOSTI PROGRAMA : 

Predavanja,  iskustvene i kreativne radionice,  inkluzivne aktivnosti – projekti suradnje, audio – vizualni materijali,  demonstracije,  savjetovanja,  evaluacije. 

 

Priloženi dokumenti:
2 COODM SPP.docx

Školski preventivni program - Radionice
TI to možeš, ja to mogu 2019. /2020.
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 29. 2. 2020. 15:12


[OPŠIRNIJE]



Ti to možeš, ja to mogu!
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 10. 3. 2019. 19:06

[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju