preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac

Login
Tražilica
Koliko je sati?
Od vrtića, do srednje

Nagrada grada Karlovca

Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
O našem gradu

   

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Plan i program za OŠ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2015.

Ukupno: 36522
Školski preventivni program

 PROCJENA STANJA I POTREBA ŠKOLE:

U Centru se provodi odgoj, obrazovanje i rehabilitacija za učenike s teškoćama u učenju i razvoju, u programu OŠ i SŠ. Obrazovni sadržaji i rehabilitacijske aktivnosti prilagođavaju se kako individualnim sposobnostima i mogućnostima, utjecajnim teškoćama kod učenika, tako i potrebama razrednih odjela (RO) i odgojno obrazovnih skupina (OOS).

S obzirom na različite vrste primarnih i utjecajnih teškoća, specifične uvjete rasta i razvoja učenika, preventivne aktivnosti različite vrste i razine paralelno se primjenjuju s odgojno - obrazovnim i rehabilitacijskim postupcima. 

Opća prevencija provodi se kroz posebno prilagođene sadržaje zdravstvenog i građanskog odgoja, aktivnosti na satovima razrednog odjela, program prevencije grada Karlovca, projekte suradnje s redovnim OŠ i SŠ grada Karlovca i suradnju sa službama podrške (zdravstvena i socijalna skrb, odjel za maloljetničku delinkvenciju PU Karlovac).

Potrebe za selektivnom i indiciranom prevencijom proizlaze iz postojanja niza rizičnih činitelja i njihovog značajnog utjecaja na rast i prilagodbu učenika s teškoćama u učenju i razvoju. Centar planira realizaciju niza programskih aktivnosti i sadržaja u svrhu ublažavanja nepovoljnih činitelja i poticanja i jačanja zaštitnih činitelja razvoja i prilagodbe učenika.

Rizični činitelji:

Specifični uvjeti rasta i razvoja (na razini djeteta,  socijalno ekonomski status obitelji),
Specifičnosti kognitivnog razvoja,  procesa učenja i usvajanja znanja, vještina i navika,
Poteškoće u rješavanju različitih situacija (vršnjački odnosi, igre, promjene u doživljavanju i ponašanju).

Zaštitni činitelji:

Razvoj suradnje svih uključenih u odgojno obrazovni proces (učenik, roditelji, vršnjačke skupine, djelatnici edu. reh. profila i srodnih struka),
Mogućnost interdisciplinarnog, timskog pristupa učenika, razrednom odjelu i obitelji,
Kontinuirano praćenje i provedba širokog spektra rehabilitacijskih i preventivnih aktivnosti u funkciji poticanja učenja, razvoja i prilagodbe učenika s teškoćama.

CILJEVI PROGRAMA ŠKOLE :

Stjecanje i očuvanje osobnih i socijalnih kompetencija prema individualnim sposobnostima i mogućnostima učenika tijekom školovanja,
Usvajanje osnovnih znanja, vještina i navika o zdravlju, ophođenju, suradnji svih članova školske zajednice,
Poticanje i podrška u zadovoljavanju potreba za ljubavlju i pripadanjem, zabavom, slobodom, kreativnošću i samopoštovanjem.

AKTIVNOSTI PROGRAMA : 

Predavanja,  iskustvene i kreativne radionice,  inkluzivne aktivnosti – projekti suradnje, audio – vizualni materijali,  demonstracije,  savjetovanja,  evaluacije. 

 

Priloženi dokumenti:
2 COODM SPP.docx

Školski preventivni program - Radionice
EDUKACIJA – RAZREDNICI I STRUČNI TIM
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 26. 9. 2018. 17:05

Dana 19. i 20. rujna, 2018., za potrebe razvoja školskog preventivnog programa

razrednica Marijana Kolić, prof. def., voditeljica OOS Svijetlana Vuljanić, prof. def. i s.s. psihologinja Jasminka Bencek, prof. održale su interaktivna predavanja za sve razrednike i voditelje u programima COODM-a, od predškolske do srednjoškolske dobi. Prema materijalima i obavijestima više savjetnice  AZOO-a A. R. Brandić i voditeljice ŽSV-a za ŠPP M. D. Prstac, razrednici i stručni tim će planirati i provoditi niz preventivnih sadržaja i aktivnosti u okviru specifičnih potreba učenika, odjela i programa Centra. Rad razrednika i stručnog tima u okviru jednosmjenskog rada i razvojno rehabilitacijskih potreba učenika, roditelja i učitelja Centra zahtijeva prilagodbu i primjenu različitih individualiziranih, interaktivnih i integriranih pristupa u odgoju, obrazovanju, rehabilitaciji i prevenciji.

Foto album : ŠPP – razrednici i stručni tim


[OPŠIRNIJE]



Malo život, malo škola
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 28. 2. 2018. 15:16

[OPŠIRNIJE]



"Druženje i ponašanje u školi"
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 5. 12. 2017. 12:03

[OPŠIRNIJE]



"Ja poruke - ti poruke"
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 3. 12. 2017. 09:56

[OPŠIRNIJE]



Što osjećamo, činimo i govorimo
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 30. 11. 2017. 17:01

Učenici 6./7. razreda OŠ sudjelovali su u radionici ŠPP-a "Što osjećamo, činimo i govorimo?" . Imali su dobre primjere iz razreda i škole o ljutnji, radosti, dobrim i opasnim riječima. svi su željeli izreći svoje mišljenje, osjećaje i pokazati ponašanje iz vršnjačkog druženja u razredu.Radionicu je pripremila psihologinja Jasminka Bencek.


[OPŠIRNIJE]



Osoba od povjerenja u školi
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 26. 11. 2017. 12:13

[OPŠIRNIJE]



Komunikacija
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 15. 11. 2017. 12:15

[OPŠIRNIJE]



Osjećaji
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 7. 12. 2016. 10:06

24. studenoga 2016.g. održana je još jedna radionica u sklopu Školskog preventivnog programa. Radionica na temu "Osjećaji" održana je u 1. i 2. OOS pod vodstvom psihologinje Anamarije Župčić, te uz pomoć voditeljica Ive Cibulka i Ivane Matan.

Radionica - Osjećaji by Slidely Slideshow


[OPŠIRNIJE]



Komunikacija
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 7. 12. 2016. 09:50

18. studenog 2016. god. održana je radionica "Komunikacija". Sudionici radionice bili su učenici od 1. do 4. razreda i njihove učiteljice: Dubravka Kocanjer, Marijana Kolić i Jasna Vorkapić kao voditeljica radionice. Vesela i razigrana lica učenika i učiteljica nakon radionice najbolje govore o njezinoj uspješnosti.

Radionica - Komunikacija by Slidely Slideshow


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju