preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac

Login
Tražilica
Koliko je sati?
Od vrtića, do srednje

Nagrada grada Karlovca

Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
O našem gradu

   

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Plan i program za OŠ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2015.

Ukupno: 36439
 

SKUPINE  UČENIKA SA CEREBRALNOM PARALIZOM I VIŠESTRUKIM TEŠKOĆAMA U RAZVOJU

U Centru za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac 2008.godine formirana je skupina za učenike s višestrukim teškoćama u razvoju.  Zbog specifičnih zdravstvenih, razvojnih i socijalnih potreba učenika s višestrukim teškoćama odgoj, obrazovanje i rehabilitacija temelji se na posebnosti razvojnih potreba, primjeni individualizacije, interdisciplinarnom i timskom pristupu.

Tim čine tri edukacijska rehabilitatora, logoped, kineziterapeut, pedagog senzorne integracije i medicinska sestra. U radu odjela sudjeluje i stručni tim Centra kojeg čine: psiholog, socijalni radnik i pedagog.

Učenici na nastavu dolaze u pratnji roditelja osobnim prijevozom, a neke učenike svakodnevno prevozi kombi Centra u pratnji medicinske sestre ili njegovateljice.

U školskoj godini 2016./2017. odjel za učenike s cerebralnom paralizom i većim teškoćama u razvoju čine tri odgojno-obrazovne skupine koje pohađa 16 učenika, u dobi od 7.do 21.godine života. Učenici se školuju prema posebnom  programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnoga života i rada uz individualizirane postupke (Pravilnik o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju, 2015.)

Program je usmjeren na svakog pojedinog učenika, njegove sposobnosti, potrebe i interese. Cilj je postizanje  samostalnosti i samopouzdanja u socijalnim interakcijama  te osposobljavanje učenika za najjednostavnije aktivnosti svakodnevonoga  života i rada u skladu s njihovim funkcionalnim sposobnostima.  

 

                                                                                                                                                                                                            Voditeljice skupine

Posebni program za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada

Učenici s teškoćama u razvoju ostvaruju pravo na primjerene programe školovanja i primjerene oblike pomoći u školovanju na osnovu preporuke stručnog povjerenstva nadležnog za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta, koje djeluje pri Uredu državne uprave županije nadležnom za poslove obrazovanja.

U Centru se učenici školuju prema posebnom programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada uz individualizirane postupke. Program se provodi od 6 do 21 godine. Cilj je učenika osposobiti za najjednostavnije aktivnosti života i rada. Program provode stručnjaci, profesori edukacijske rehabilitacije kroz slijedeća odgojna obrazovna područja:

  • komunikacija
  • upoznavanje škole i uže okoline
  • skrb o sebi
  • socijalizacija
  • radni odgoj/izobrazba u obavljanju poslova
  • tjelesna i zdravstvena kultura
  • kreativnosti (likovno i glazbeno izražavanje)

Odgojno obrazovne skupine se formiraju prema kronološkoj dobi uzevši u obzir psihofizičke osobine i sposobnosti učenika te se prema tome raspoređuju u skupine (mlađa, srednja i starija skupina). Ukupni broj učenika uključenih u program odgojno obrazovnih skupina je 32.

Učenici su uključeni i u razne rehabilitacijske postupke prema individualnim potrebama (logoterapija, kineziterapija, terapija senzorne integracije).

Suradnja s roditeljima je svakodnevna u obliku individualnih razgovora i roditeljskih sastanaka. Održavaju se i kreativne radionice s roditeljima i učenicima. Učenici su također uključeni u „život“ lokalne zajednice radi poboljšanja kvalitete življenja.

U Centru se provodi posebni program skupina  za učenike s PAS-om u 2 skupine.

Mlađa skupina obuhvaća učenike u dobi od 7 – 15 godina, a stariju skupinu čine učenici u dobi od 15 – 21. godine.

U mlađoj skupni program se realizira  kroz programska područja komunikacije, tjelesno - zdravstvene kulture, psihomotorike, upoznavanja škole i uže okoline, skrbi o sebi, socijalizacije , te razvoja likovne i glazbene kreativnosti.

U starijoj skupini program se realizira kroz programska područja  komunikacije, tjelesno - zdravstvene kulture, radnog odgoja, upoznavanja škole i uže okoline, skrbi o sebi, socijalizacije , te organiziranog provođenja slobodnog vremena, tj, glazbenog i likovnog izražavanja.

Sva programska područja ostvaruju se kroz strukturiranje prostora, vremena i aktivnosti, vizualno – kognitivnu  podršku, alternativnu i augmetativnu komunikaciju, te funkcionalnu analizu ponašanja.

Program se temelji na ciljanim procjenama i evaluaciju postignutih kompetencija.

 

                                                                                                                                                                                                                  Voditelji skupina

Aktivnosti
Dan planeta Zemlje
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 21. 5. 2018. 20:22

[OPŠIRNIJE]



Valentinovo pod maskama
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 28. 2. 2018. 15:25

[OPŠIRNIJE]



Pizza za hladne dane
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 28. 2. 2018. 15:24

[OPŠIRNIJE]



Božićna radionica
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 8. 12. 2017. 18:28

[OPŠIRNIJE]



3. OOS
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 4. 12. 2017. 09:35

Učenici 3.OOS vježbaju pažnju, finu motoriku, hvat prstima, koordinaciju oko-ruka. Pored drugih aktivnosti, dječaci vole rad čavlima, čekićem i kliještima- zabijaju čavle u meko drvo i vade čavle kliještima.

U cilju što većeg učešća u domaćinskim aktivnostima i razvoju spretnosti u pripremi jednostavnih jela, učenici 3.OOS mijese tijesto, valjaju ga i režu. Zatim ga pune marmeladom i rolaju. Kiflice su baš slasne!


[OPŠIRNIJE]



4. OOS
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 1. 12. 2017. 18:34

Izobrazba u obavljanju poslova je područje u kojem ''brusimo'' naše praktičnei kreativne sposobnosti. Ove kućice su primjer upotrebe različitih vještina, a sama  izrada ima rehabilitacijski i terapeutski učinak. Pticama ove zime neće biti hladno, niti će biti gladne što se nas tiče...

Izradili učenici 4. OOS

Voditeljica: Marijela Prša, prof. rehabilitator


[OPŠIRNIJE]



6. OOS
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 30. 11. 2017. 13:51

U 6.OOS učenici se uključuju u razne obrazovne i radne aktivnosti. Kroz razvijanje novih vještina potiče se osamostaljivanje učenika, razvijaju se radne navike, suradnički odnos kao i uspješnija verbalizacija. Radnu dinamiku obogaćuju poticajne društvene i zabavne motoričke igre u kojima s veseljem sudeluju svi učenici.


[OPŠIRNIJE]



7. OOS
DUBRAVKA KOCANJER / datum: 29. 11. 2017. 16:54

Učenici u dobi od 17. do 21. godine se u 7.OOS kroz realizaciju odgojno obrazovnih predmeta pripremaju za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života i rada.

Učenici 7.OOS su dana 29.11.2017.izradili ukrase za bor od glinamola. Nakon sušenja, bojali su ih temperama.
 
Na satu odgojno obrazovnog područja Socijalizacija dana 28.11.2017. je gđa Vesna Križ prof.defektolog imala radionicu školskog preventivnog programa na temu: Tolerancija.
 

[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju