preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac

Login
Tražilica
Koliko je sati?
Od vrtića, do srednje

Nagrada grada Karlovca

Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 400
O našem gradu

   

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Plan i program za OŠ

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2015.

Ukupno: 36439
Svi za jednoga, jedan za sve

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac potpisao je Ugovor s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih 21. kolovoza 2013. kao nositelj projekta "Svi za jednoga, jedan za sve". Projekt je službeno započeo 22. kolovoza 2013. i traje 18. mjeseci, do 21.veljače 2015. Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac u suradnji s partnerima: Gradom Karlovcem i šest osnovnih škola - OŠ Draganići, OŠ Dubovac, OŠ Švarča, OŠ Grabrik, OŠ Dragojle Jarnević te OŠ Turanj, provodi projekt s ciljem poboljšanja kvalitete života učenika s teškoćama i njihovih obitelji, omogućujući njihovo bolje sudjelovanje u redovnom obrazovanju kroz izgradnju obrazovnih institucija u gradu Karlovcu i Karlovačkoj županiji. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda kroz natječaj "Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redovitisustav obrazovanja" u iznosu od 243.411,76 eura, što čini 94,45% ukupne vrijednosti projekta. 

Realizacija projekta
  1. Uspostavljen je Projektni tim od 14 članova, a čine ga; ravnatelj Centra, voditelj projekta, administrativno-financijski menadžer, 2 člana mobilnog stručnog tima, Koordinator iz Centra, 7 koordinatora (predstavnici partnera) i računopolagatelj. Projektni tim je uspješno-upravljao projektom, pratio provođenje aktivnosti i realizaciju projektnih ciljeva te donosio odluke o daljnjem tijeku implementacije projekta.
  2. Zaposlena- su i educirana 2 člana mobilnog stručnog tima, voditelj projekta i administrativno-financijski menadžer.
  3. Održano je 10 koordinacijskih sastanaka za članove projektnog tima.
  4. Raspisana su 3 velika natječaja u svrhu provođenja radionica i edukacija za učenike, roditelje, nastavno i nenastavno osoblje. Potpisan je Ugovor s tvrtkom Bakin d.o.o. (pružatelj ugostiteljskih usluga), Učilištem IDEM (angažiranje stručnjaka) i sa Školskim servisom d.o.o. (nabava specijalizirane opreme).
  5. U Centru·za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac organizirana je 12. i 13. veljače 2014. dvodnevna radionica za učenike iz partnerskih škola s ciljem upoznavanja i druženja s vršnjacima iz Centra kroz sudjelovanje na različitim radionicama kreativnog sadržaja. Radionicu je vodilo osoblje Centra i formirani stručni tim, a Centar je posjetilo 93 učenika iz 6 škola.  
  6. Stručnjaci iz Učilišta IDEM pripremili su edukaciju za nastavno i nenastavno osoblje kroz 4 treninga s temama o edukacijskoj inkluziji. Treninzi su održani 10. i 11. siječnja, 15. ožujka i 15. travnja, a kroz treninge je educirano 87 nastavnog i nenastavnog osoblja.
  7. Članovi projektnog tima organizirali su 8. i 9. svibnja 2014. dvodnevni trening za roditelje s ciljem savjetovanja, informiranja te ojačavanja roditeljskih kompetencija. Na treningu je prisustvovalo 106 roditelja iz 7 obrazovnih institucija.
  8. Nositelj projekta organizirao je veliku kreativnu radionicu za učenike Centra, učenike iz 6 partnerskih škola i njihove roditelje 6. lipnja 2014. u Centru. Na radionici je sudjelovalo 396 sudionika, a edukatori Učilišta IDEM, uz potporu djelatnika Centra, osmislili su petnaest različitih radionica kojima je bio cilj razvijati kreativnost sudionika, poticati sudionike na aktivnost te osnaživanje veza učenika, roditelja i učitelja.  
  9. Unaprijeđeni su tehnički kapaciteti 7 obrazovnih institucija nabavom specijalizirane mobilne i fiksne opreme u vrijednosti od 207.747,00 kn. Specijalizirana fiksna oprema instalirana je u Centru i koristiti se za potrebe učenika Centra. Nabavljena je mreža za penjanje, motorički set, školske klupe i stolice, višenamjenske strunjače, valjkasti tobogan, mekani jastuci za igranje, ploča za penjanje, ortopedski stolovi i stolice te set za ravnotežu. Mobilnu opremu koriste učitelji i mobilni stručni tim tijekom terenskog rada s učenicima. Nabavljena je oprema za logopedsku terapiju, senzornu integraciju, edukativne računalne igre, setovi edukativnih karata i pomagala za pisanje.                           

  10. Nabavljena je stručna literatura za nastavno i nenastavno osoblje. Izabrano je 50 naslova kojima je obuhvaćeno područje psihologije, pedagogije, edukacijske rehabilitacije, metodike i didaktike.

  11. U sklopu projekta provedeni su građevinski radovi u Centru kako bi se poboljšala prostorna pristupačnost. Izvršena je prilagodba ulaza u školu, u školski toalet i rekonstrukcija školske praone.

  12. Za sve učenike projekta organiziran je izlet u EKO park Krašograd 16. i 18. rujna 2014. s ciljem ponovnog susreta i zajedničkog druženja. U raznim igrama u kojima su imali priliku ojačati zajedništvo i timski duh sudjelovalo je 126 učenika. 

  13. U rujnu je 35 osoba iz Centra i partnerskih škola sudjelovalo na Studijskom putovanju u Šibenik. Sudionici su posjetili Centar za odgoj i obrazovanje Šubićevac, gdje je prvoga dana četvero stručnjaka CIP-a IDEM održalo trening o funkciji MST i pomoćnika u nastavi, o izradi IOOP-a te o socijalnom poduzetništvu. Drugoga dana djelatnici Centra Šubićevac upoznali su sudionike sa svojim radom i modernom specijaliziranom opremom, načinom korištenja opreme te su prenijeli svoja iskustva i znanja.

  14. U prosincu 2014. organizirana je javna debata na temu "Projekt Svi za jednoga, jedan za sve - put k boljoj integraciji i inkluziji učenika s teškoćama". Na debati je prisustvovalo 30 predstavnika partnerskih škola i škola grada Karlovca i Karlovačke županije.

  15. Č!anovi projektnog tima organizirali su 17. siječnja .2015. dodatnu edukaciju za 96 učitelja i nenastavnog osoblja zbog velike zainteresiranosti i potrebe za usavršavanjem. Sudionici su sudjelovalis na dvije radionice koje su bile usmjerene edukaciji učitelja za inkluzivnu školu. Teme radionica su bile Potrebe, motivacija, ponašanje i Komunikacija.             

  16. Članice mobilnog stručnog tima provodile su terenski rad s učenicima u 6 partnerskih škola kroz 532 individualnih sastanaka. Terenski rad s učenicima podrazumijevao je inicijalnu procjenu učenika, odnosno procjenu sposobnosti učenika kroz individualni rad i sudjelovanjem na nastavi.

  17. Tijekom provođenja projekta, u aktivnostima je sudjelovalo sve ukupno 109 učenika iz 6

Projektni rezultati

OSTVARENI SU SLJEDEĆI PROJEKTNI REZULTATI:

Poboljšana
integracija učenika s
teškoćama u redovni
sustav obrazovanja
stvaranjem 177
individualiziranih
pristupa i
prilagođenih
programa
Poboljšani kapaciteti
Centra i šest škola
partnera nabavom
specijalizirane opreme
Izgrađeni kadrovski
kapaciteti 7 osnovno-
obrazovnih institucija
kroz 4 treninga za 87
članova nastavnog i
nenastavnog osoblja
te osnivanjem jednog
mobilnog stručnog
tima
Osiguran prijenos
znanja i iskustva
između Centra i šest
odgojno-obrazovnih
ustanova

IMPLEMENTIRANE  PROJEKTNE  AKTIVNOSTI  PRIDONIJELE  SU  OSTVARIVANJU  SPECIFIČNOG  CILJA PROJEKTA: 

Unaprijeđena je integracija učenika s teškoćama u redovni sustav obrazovanja pružanjem izravne pomoći učenicima, edukacijom roditelja, nastavnog i nenastavnog osoblja te opremanjem sedam obrazovnih ustanova specijaliziranom opremom. 

Pozitivni pomaci

Poboljšana je međusobna suradnja učitelja, stručnih suradnika, ravnatelja škola i roditelja učenika s teškoćama, a stjecanje novih znanja dovelo je do kvalitetnih pomaka u edukacijskoj inkluziji. Didaktički materijal nabavljen u sklopu projekta unaprijedio je rad s učenicima s teškoćama. Kvalitetnim inicijalnim procjenama postavljeni su realni i dostižni ciljevi za svakog učenika te im je tako omogućeno postizanje uspjeha koje je dovelo do bolje prihvaćenosti u razrednom odjelu. Projekt "Svi za jednoga, jedan za sve" uspostavio je stručan i suradnički model koji učeniku s teškoćama osigurava školovanje u skladu s njegovim sposobnostima. Iskustva sudionika govore da je mobilni stručni tim ključni čimbenik edukacijske inkluzije jer jedino na taj način svakoj je školi dostupan stručnjak kompetentan za rad sa svakim pojedinim učenikom s teškoćama. Iako su roditelji, učenici i učitelji u partnerskim školama osnaženi za daljnji rad, nastavak djelovanja mobilnog stručnog tima zasigurno bi dodatno pridonio uspjehu edukacijske inkluzije. Zaključeno je da državne i lokalne institucije trebaju učiniti dodatne napore kako bi se pronašla sustavna rješenja usmjerena k izgradnji obrazovnih institucija koje poštuju različitosti i u kojima svaki učenik s posebnim potrebama može pronaći svoje mjesto. To ponajprije značida bi svakoj školi, svakom učeniku i učitelju trebala biti dostupna potpora centra podrške i mobilnog stručnog tima koji bi svojim stručnim znanjem podupirali škole na njihovu putu preobrazbe u inkluzivne škole. 

preskoči na navigaciju