preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje djece i mladeži Karlovac

Login
Tražilica
Od vrtića, do srednje

 

Dobitnici smo Europske nagrade za inovativno poučavanje

Dobitnici smo Nagrade grada Karlovca

Dobitnici smo priznanja Vitez tolerancije

O našem gradu

 

  

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2015.

Ukupno: 118760
 

PROJEKT ĆE ZAPOČETI 8.11. NA DAN IZUMITELJA.

Temelji projekta Pokusi su nova fora su suradnja i inovativnost u svrhu razmjene iskustava dobre prakse.

Djecu treba poticati na proučavanje, eksperimentiranje, istraživanje, traženje uzročno-posljedičnih veza, an aktivnost, postavljanje pitanja i samostalno traganje za odgovorima (Zašto?).

Izvodeći praktične radove na različitim mjestima, u različito vrijeme i s različitim materijalima učenici će usvajati jednostavna i složena znanja na njima zanimljiv način.

Upoznavat će zakonitosti prirode u okolišu koji ih okružuje, učiti kako vlastitim angažmanom doći do rješenja problema. Želimo potaknuti djecu na ljubav prema prirodnim znanostima i na razvijanje i ostvarenje dječjih  potencijala.

Želimo potaknuti razvoj timskog rada i suradnje među mladim istraživačima unutar pojedine grupe, ali i među grupama malih istraživača iz različitih škola širom Europe.

Sandra Vuk, Osnovna škola Sveta Nedelja

Voditeljica projekta

U ovom projektu sudjeluje preko 80 razreda iz cijele Hrvatske među kojima su i učenici 4. razreda našeg Centra.

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Što pluta a što tone?
Autor: Dubravka Kocanjer, 31. 1. 2021.

Pribor

  • prozirna plastična čaša,
  • voda,
  • pluteni čep,
  • kockica,
  • kovanica,
  • brisalo,
  • spajalica,
  • kamenčić,
  • čavlić,
  • platnena vrećica ili kutija
  • radni list,

Kako smo proveli pokus:  Svaki učenik je iz kutije odabrao jedan predmet, opisao ga (lagan-težak, tvrd-mekan…) i nakon odgovora na pitanje „Što misliš, hoće li tvoj predmet potonuti ili ostati na površini/plutati? “ ubacio ga u čašu s vodom.

Što se dogodilo u pokusu?

Učenici su rezultate zabilježili na radnom listu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju